Bij Marka wonen staat klanttevredenheid op nummer één.
Mocht je niet tevreden zijn over de producten of diensten van Marka wonen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met Marka wonen.
Een bij Marka wonen ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door Marka wonen beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Marka wonen binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Marka wonen heeft een interne klachtencommissie die de doelstelling heeft eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.
Bij een klacht m.b.t. de webshop, neem direct contact op met het nummer +31 6 45 75 88 05. Bel of WhatsApp met onze klantenservice. Elke werkdag bereikbaar van 10.00 uur tot 17.00 uur.
Bij een klacht in de winkel belt u naar het nummer 010 291 7126.